Generatív és prediktív MI a marketingben
A workshop során a mesterséges intelligencia különböző lehetőségeit fogjuk körbejárni a marketing területén három részre bontva:
Először megismerjük elméletben az MI-t és a különböző MI eszközök marketinghez, a marketing egyes területeihez való kapcsolódását, majd két gyakorlati feladatban fogjuk megnézni, hogy a prediktív eszközök, a gépi tanulás milyen lehetőségeket nyújt a marketingkutatásban, valamint hogy a generatív eszközök hogyan hasznosíthatóak hatékonyan a marketing stratégia és a taktikai elemek megvalósításában.
A gyakorlati részhez a résztvevők saját laptopon is kísérletezgethetnek, de lesznek közösen, csoportokban megoldható feladatok is és olyan elemek is, ahol az előadóval kell együtt gondolkozni és kísérletezgetni a kivetített eszközök segítségével.
A workshophoz elegendő a mesterképzés alapozó marketing tárgyának ismerete, programozási és a különböző mesterséges intelligenciához kapcsolódó tudás nem szükséges.