Válságkommunikáció és reputációvédelem szervezeti környezetben

2024 okt 19
09:15 - 12:45
QAF16

Válságkommunikáció és reputációvédelem szervezeti környezetben

A workshop célja bevezetni a hallgatókat a hatékony válságkommunikáció és reputációvédelem ismeretanyagába, valós esettanulmányokon alapuló helyzetgyakorlatok, valamint páros és kiscsoportos feladatok segítségével. Egy szervezet életében számos nem várt helyzet, vis major, gazdasági, környezeti, társadalmi, pénzügyi vagy magánjellegű esemény okozhat egyik pillanatról a másikra olyan válsághelyzetet, amelybe az egyén vagy akár az egész vállalat is ellehetetlenülhet, belebukhat. Ezen helyzetek gyors és hatékony kezelése, a bizonytalansági tényezők mielőbbi kiiktatása, az információáramlás, külső és belső kommunikáció értő biztosítása szervezeti és egyéni szinten is elengedhetetlen. A reputációvédelem, a cég és az adott termék, szolgáltatás márkaértékének őrzése vagy éppen az ott dolgozók személyes hírnevének védelme olyan, egymással kölcsönhatásban álló feladatok, melyeket épp válsághelyzetben nehéz ellátni. A workshop valós példákkal és hasznos tanácsokkal kíván hozzájárulni a hatékony személyes és szervezeti válságkommunikációs gyakorlatok kialakításához. A program írásbeli és szóbeli kommunikációs, valamint analitikus készségeket fejleszt, mindemellett a munkaerőpiacon hangsúlyozottan elvárt adaptív, problémamegoldó, kreatív szemléletmódot és csapatmunkát is erősíti.

A workshopon való részvétel nem igényel előzetes szaktudást, tantárgyi előismereteket, ugyanakkor előnyt jelent a munkatapasztalat (akár vezetői, akár beosztotti), mert így a hallgatók a workshop ismeretanyagát azonnal hozzá tudják kötni a munka világából szerzett saját eddigi élményeikhez, tapasztalataikhoz. A program kifejezetten ajánlott azoknak, akik a jövőben valamilyen vezetői munkakört kívánnak betölteni.