Mi a kulcsa a sikeres üzleti átalakulásnak, ha a vállalat egy meghatározott üzleti szektorban működik, és erősen szabályozott környezetben működik? Mit tehetsz, ha egyik napról a másikra egy világjárvány évekre... Bővebben ...
Megalkotjuk a terméket, megtervezzük a marketing stratégiát, kitaláljuk az aktivitást, amit eljuttatunk az fogyasztókhoz. Egy kampány életútja az ötlettől a post buy reportig. Hogyan tervezzük meg a kampányt? Milyen részei... Bővebben ...
A fenntarthatóság és az ESG napjainkra megkerülhetetlen témakörök lettek a nagyvállalatok számára. A globális változások (éghajlatváltozás, biodiverzitás csökkenés, …) egyéni és társadalmi szinten is éreztetik hatásukat, a bennük rejlő kockázatokat... Bővebben ...
Mindennapi életvitelünk során számtalan személyes adatot osztunk meg magunkról a digitális világban,akár szándékosan, akár online tevékenységünk által generálva. A big data korában a privát szféra fokozott veszélybe kerül, az információs... Bővebben ...
Az előadás célja egy multinacionális vállalat átfogó fenntarthatósági stratégiájának bemutatása, amely a szervezetében rendelkezésre álló technológiákat hasznosítja. Hogyan lehet a gyakorlatban biztosítani a valóban fenntartható működést, és csökkenteni a környezeti... Bővebben ...
A következő évtizedek meghatározó kihívása lesz a klímaváltozás, ami vagy a fizikai, vagy a tranzíciós kockázatokon keresztül alapjaiban fogja megváltoztatni a gazdaság működését, különös tekintettel a pénzügyi szektorra. Mivel a... Bővebben ...
Előadásomban legendás marketing kampányok nyomába eredünk Ogilvitől egészen napjainkig és kitekintünk azokra a kommunikációs trendekre, amik az évtizedek során teljesen átformálták a marketinkkommunikációs trendeket és eszközöket.