A workshop az online környezetben a hamis, megtévesztő hírek, információk szűréséhez szükséges ismereteket, készségeket fejleszti. Szempontokat kínál a megbízhatóság és hitelesség értékeléséhez, médiaszövegek elemzésén és értékelésén keresztül fejleszti a szűrési... Bővebben ...
Mi a kulcsa a sikeres üzleti átalakulásnak, ha a vállalat egy meghatározott üzleti szektorban működik, és erősen szabályozott környezetben működik? Mit tehetsz, ha egyik napról a másikra egy világjárvány évekre... Bővebben ...
Megalkotjuk a terméket, megtervezzük a marketing stratégiát, kitaláljuk az aktivitást, amit eljuttatunk az fogyasztókhoz. Egy kampány életútja az ötlettől a post buy reportig. Hogyan tervezzük meg a kampányt? Milyen részei... Bővebben ...
A településfejlesztési stratégia megalkotása egy igen összetett és hosszadalmas folyamat. Számos célkitűzést és azokhoz kapcsolódó beavatkozási pontot foglal magában, melyeket a gyakorlati megvalósításuk követ. Feltehetjük magunknak a kérdést, hogyan (nem)... Bővebben ...
Hogyan (ne) legyünk az induló vállalkozásunk menedzsere minden területen? Projekt-, emberi erőforrás-, ügyfélkapcsolat-, munkafolyamat menedzsment és csapat koordináció. Hogyan (nem) találjuk meg az egyensúlyt a szerepek között és hogyan (nem)... Bővebben ...
A workshop célja, hogy a résztvevők ismereteket szereznek a különböző csapatmunkát támogató szoftverekről, azok funkcióiról és ezáltal a jövőben könnyebben ki tudják majd választani az őket és csapatukat leginkább támogató... Bővebben ...
Miért fontos a logikus gondolkodás? Hol használható ma, és mi lesz a jövőben? Mi az a szellemi rugalmasság? Hányféleképpen lehet valaki okos? Tudunk tanulni? Kizárja a logikus gondolkodás az érzelmeket?... Bővebben ...
A workshopon a résztvevők megtudják, miért legitimek az érzelmek a munkahelyen, illetve hogy vezetőként hogyan tudják a legjobban használni az érzelmi intelligenciájukat. Hiszen az érzelmileg rezonáns vezető magas hatékonysággal dolgozik.... Bővebben ...
A workshop célja az eredményes, etikus, asszertív vezetői kommunikációs szemléletmód átadása és a kapcsolódó kommunikációs készségek fejlesztése, mely ismeretek a hatékony munkaszervezés, az inspiráló munkahelyi légkör és szervezeti kultúra kialakításának... Bővebben ...
A workshop keretein belül a hallgatók ráláthatnak belső erőforrásaikra különböző eszközök segítségével. Rejtett erőforrásaikat feltárhatják, és így kiderülhet, milyen erősségeik vannak, amelyeket a munka világában aztán kiaknázhatnak. Egyrészt sokszor csak... Bővebben ...
A fenntarthatóság és az ESG napjainkra megkerülhetetlen témakörök lettek a nagyvállalatok számára. A globális változások (éghajlatváltozás, biodiverzitás csökkenés, …) egyéni és társadalmi szinten is éreztetik hatásukat, a bennük rejlő kockázatokat... Bővebben ...
Mindennapi életvitelünk során számtalan személyes adatot osztunk meg magunkról a digitális világban,akár szándékosan, akár online tevékenységünk által generálva. A big data korában a privát szféra fokozott veszélybe kerül, az információs... Bővebben ...
Az előadás célja egy multinacionális vállalat átfogó fenntarthatósági stratégiájának bemutatása, amely a szervezetében rendelkezésre álló technológiákat hasznosítja. Hogyan lehet a gyakorlatban biztosítani a valóban fenntartható működést, és csökkenteni a környezeti... Bővebben ...
A Design Thinking módszertan olyan eszköztárat biztosít számunkra, amit az üzleti életben, de akár a mindennapi életünkben is hatékonyan alkalmazhatunk egy-egy problémamegoldás során. A folyamat legfőbb jellemzői a kreatív gondolkodás,... Bővebben ...
A workshop során áttekintjük, mit jelent a jóllét és annak munkahelyi értelmezése. Mit tehetünk azért, hogy jobban legyünk mentálisan? Hogyan támogathatják ebben a szervezetek és a vezetők a munkavállalókat? Ezekre... Bővebben ...
Az elfogadás elvileg mindenki számára könnyen vállalható. Azonban a közös felelősség tükrében a munka világában szembenézni a fogyatékos személyeket körülvevő elfogadás-elutasítás konvencióival sokkal nehezebb feladat. Multikulturális környezetben a fogyatékosság-kultúra is... Bővebben ...
A településfejlesztési stratégia nagy jelentőséggel bír a városok fejlődési pályájának kijelölésében. Kialakításakor kulcskérdés a jogszabályi megfelelésen túl a helyi igények és elképzelések képviselete, beleértve a lakosságot, városvezetőket, ágazati szereplőket egyaránt.... Bővebben ...
A workshop a személyes márkaépítés világába kalauzol el. A kurzus célja, hogy segítsen megtalálni az önkifejezésed azon formáját, ami megfelelően tükrözi az erősséged, az értéked és a célod. Olyan önismereti... Bővebben ...
Az üzleti életben az előadók gyakran szembesülnek azzal a problémával, hogy a lényegre fókuszálva rövid idő alatt kell előadniuk prezentációjukat. A megoldást a vizuális elemeket felhasználó, Pecha Kucha prezentációs műfaj... Bővebben ...
A workshop, a munkába lépéssel bekövetkezett megváltozott élethelyzetben megjelenő kihívások kezelésével kapcsolatban szeretne segítséget nyújtani. A játékos feladatok és beszélgetések alapvetően a következő kérdések köré épülnek: Mit várok a munkahelyemtől?... Bővebben ...
Vezetőként a folyamatos stressz az élet része, de vajon hol van a határ a jó stressz, a túlzott stressz és a kiégés között. Mivel életében egyszer szinte mindenki megtapasztalja a... Bővebben ...
Minden siker alapja, hogy önmagunkkal jóban legyünk. Ha belül elfogadás, szeretet van, ez meg tud jelenni a külvilágban. Tisztábban látom mire vágyom, mik a céljaim, segít eligazodni az álláskeresés, pályaválasztás... Bővebben ...
A kurzuson való részvétel remek alkalmat teremt magyar és angol nyelvű gazdasági területen tanuló mesterszakos hallgatóink számára, hogy kapcsolatokat építsenek egymással. Az Intenzív kurzus harmadik napján megrendezésre kerülő Networking Event-en... Bővebben ...
A következő évtizedek meghatározó kihívása lesz a klímaváltozás, ami vagy a fizikai, vagy a tranzíciós kockázatokon keresztül alapjaiban fogja megváltoztatni a gazdaság működését, különös tekintettel a pénzügyi szektorra. Mivel a... Bővebben ...
Előadásomban legendás marketing kampányok nyomába eredünk Ogilvitől egészen napjainkig és kitekintünk azokra a kommunikációs trendekre, amik az évtizedek során teljesen átformálták a marketinkkommunikációs trendeket és eszközöket.